Тээврийн зардалаа урьдчилан хэрхэн тооцоолох вэ?
Тээврийн зардалаа хэзээ төлөх вэ?
Бараагаа агуулахаас очиж авахаа өөрчилж, Сторабокс сонгох боломжтой юу?
Бараагаа агуулахаас өөр хүнээр авхуулж болох уу?
Сторабоксоос бараагаа яаж авах вэ?
НӨАТ-ын баримтаа хэзээ, яаж авах вэ?
Тээврийн зардлаа төлсөн үед шууд сонгосон Сторабокс руу хүргэлт гарах уу?
Агуулахын байршил болон цагийн хуваарь хэд вэ?
Америкаас бараа захиалахад ойролцоогоор хэд хоногт ирэх вэ?
Хятадаас бараа захиалахад ойролцоогоор хэд хоногт ирэх вэ?
Гааль дээр бараа саатсан үед яах вэ?
Захиалга маань товлосон хугацаанаас хоцорлоо энэ үед хаана хандах вэ?
Хүлээж авсан бараа буруу эсвэл эвдрэл гэмтэлтэй ирсэн үед хаана хандах вэ?
Тээврийн зардалаа урьдчилан хэрхэн тооцоолох вэ?
Нэг захиалгын бараанууд өөр өөр өдөрт хүргэгдэн ирэх боломжтой. Үүнийг таныг захиалга хийхээс өмнө бараа тус бүрт хүргэлт хэсэгт харуулдаг. Энэ үед бүх бараагаа стора агуулахад ирэхийг хүлээн хамтад нь төлж авах боломжтой юм. Тусдаа захиалга үүсгэсэн бол тээврийн зардал тусдаа тооцогдоно.
Та урьдчилан тооцоолол хийхдээ энэхүү хэсгээс харна уу.
Тээврийн зардалаа хэзээ төлөх вэ?
Таны захиалсан бараа стора агуулахад ирсэн үед тээврийн зардал төлөх тухай мэдэгдэл илгээгдэнэ. Тээврийн зардалаа төлснөөр сонгосон сторабокс руу хүргэлт хийгдэнэ.
Бараагаа агуулахаас очиж авахаа өөрчилж, Сторабокс сонгох боломжтой юу?
Та тээврийн зардалаа төлөх үедээ бараа хүлээн авах хаягын мэдээллээ өөрчлөх боломжтой. Тухайлбал сонгосон Сторабоксын хаяг өөрчлөх, Стора агуулахаас Сторабокс болгон өөрчлөх, Сторабоксоос агуулах болгон өөрчлөх боломжтой. Мөн танд Сторабоксын ачааллыг харуулах бөгөөд ачаалал багатай салбар руу хурдан хүргэлтээр авах боломж ч байдаг шүү.
Бараагаа агуулахаас өөр хүнээр авхуулж болох уу?
Та захиалсан бараагаа агуулахаас болон Сторабоксоос хүлээн авахад сторад бүртгэлтэй хаягын захиалга хэсгээс 6 оронтой нууц кодыг оруулж бараагаа хүлээн авна. Иймд тус кодыг хүлээн авах боломжтой үед бараагаа хүлээн авах боломжтой байна.
Сторабоксоос бараагаа яаж авах вэ?
Таны бараа Сторабоксын нүдэнд хуваарилагдсан үед танд мэдэгдэл илгээгдэнэ. Тус хугацаанаас хойш 24 цагийн дотор бараагаа авах ба бараа хүлээн авах кодыг стора системд бүртгэлтэй захиалга хийсэн хаягаар орж, миний захиалга хэсгээс код авах дарж, үүссэн 6 оронтой кодыг Сторабоксын дэлгэцэнд байрлах хэсэгт оруулж бараагаа хүлээн авна.
НӨАТ-ын баримтаа хэзээ, яаж авах вэ?
НӨАТ-ын баримт нь захиалга баталгаажиж, хүргэлтээр бараа таны гарт ирсэн үед шивэлт хийгдэнэ. Та баримтаа авахдаа миний захиалга хэсгийн төлбөрийн дэлгэрэнгүй хэсэгт орж авах боломжтой.
Тээврийн зардлаа төлсөн үед шууд сонгосон Сторабокс руу хүргэлт гарах уу?
Тээврийн зардлыг төлсөнөөс хойш бараа бүтээгдэхүүнийг Улаанбаатар хотын 50 гаруй CU дэлгүүрт байрлах Сторабокст 24 цагийн дотор хүргэнэ. Хэрэв таны сонгосон Сторабокс ачаалалтай үед 24 цагт багтан хүргэлт гарахгүй байх магадлалтай бөгөөд энэ үед стора агуулахаас бараагаа хүлээн авах боломжтой.
Агуулахын байршил болон цагийн хуваарь хэд вэ?
Цагийн хуваарь: Даваа-Баасан 09:00-20:00 | Бямба-11:00-15:00, Ням - Амарна
Агуулахыг хаяг: ХУД 15-р хороо Их наяд худалдааны төвийн зүүн талд River Villa хотхоны 8/2-р байр ( Ертөнцийн зүгээр хойшоо харсан тал ), 1 давхар
Америкаас бараа захиалахад ойролцоогоор хэд хоногт ирэх вэ?
Ихэнхдээ 7-10 хоногт ирдэг.
Хятадаас бараа захиалахад ойролцоогоор хэд хоногт ирэх вэ?
Ихэнхдээ 7-10 хоногт ирдэг.
Гааль дээр бараа саатсан үед яах вэ?
Таны захиалсан бараа гаальд саатах эрсдэлтэйг манайхаас захиалгыг гадаад системд баталгаажуулахаас өмнө холбогдон мэдээлэл хүргэнэ. Ийнхүү мэдээллийг хүлээн авч захиалгыг баталгаажуулж, бараа гаальд ирэх үед саатсан тохиолдолд хэрэглэгч рүү манайхаас холбогдон мэдээлэл хүргэх бөгөөд үүний дараа хэрэглэгч гаальд татвараа төлж, өөрийн биеээр гаалийн баталгаат агуулахаас бараагаа очиж авна.
Захиалга маань товлосон хугацаанаас хоцорлоо энэ үед хаана хандах вэ?
Энэ үед ихэнхдээ гадаад дэлгүүрийн хүргэлтийн хугацаа өөрчлөгдсөн байдаг. Та манай Фэйсбүүк мессенжерт захиалгын дугаараа илгээж, хугацаа хоцорсон шалтгааныг дэлгэрэнгүй шалгуулах боломжтой.
Хүлээж авсан бараа буруу эсвэл эвдрэл гэмтэлтэй ирсэн үед хаана хандах вэ?
Та барааг гартаа хүлээн авсан хугацаанаас хойш 24 цагийн дотор 7507-7570 дугаарт, Фэйсбүүк мессенжер хаяг www.facebook.com/Stora/ эсвэл support@stora.mn хаягт хүсэлтийг бичиж, барааны баримтын хамт илгээх шаардлагатай. Үүний дараа танд хариу өгч, шийдвэрлэх болно.
- Захиалгатай хийхтэй холбоотой түгээмэл асуултууд
- Тээвэрлэлт, хүргэлт болон буцаалттай холбоотой түгээмэл асуултууд
- Үйлчилгээний талаар түгээмэл асуултууд
- Тээвэрлэлт, Захиалгын хүргэлт, Сторабокс ашиглалт, Хадгалалттай холбоотой түгээмэл асуулт
- Хэрэглэгчийн бүртгэлтэй холбоотой түгээмэл асуулт
- Төлбөр төлөлт болон стора оноо ашиглалттай холбоотой түгээмэл асуулт